Ce sa mananci la micul dejun daca esti la dieta?

 

Atunci cand te afli in misiune si lupti impotriva kilogramelor in plus, parca tot ceea ce ai in frigider conspira impotriva ta si parca nu iti mai raman atat de multe optiuni pe care sa le pui in farfuria ta. In plus, un mic dejun este obligatoriu pentru a-ti putea pune in miscare organismul si sa aiba suficienta energie pentru a face fata provocarilor de peste zi. Intr-o dieta sanatoasa nu privezi organismul de alimentele esentiale care sa iti asigure energia de peste zi si nici nu te infometezi doar pentru a putea incapea in rochia ta preferata. Tine cont de propunerile noastre si vei vedea ca organismul tau va lucra in favoarea ta si nu te va lasa la greu.

Oua – Ce sa mananci la micul dejun daca esti la dieta?

Ouale au proteine. Iar tu ai nevoie de proteine pentru ca tin de foame foarte mult timp. Poti sa le mananci fierte sau ca omleta. In plus sunt o multime de retete sanatoase pentru micul dejun pe care le poti prepara cu oua. Mai ales dimineata cand nu ai timp suficient sa gatesti, poti prepara o omleta sau sa fierbi rapid un ou si acesta iti va asigura aportul de energie de care ai nevoie pana la masa de pranz.

Iaurtul – Ce sa mananci la micul dejun daca esti la dieta?

Potrivit unui studiu realizat pe un esantion de peste 100.000 de oameni, iaurtul este alimentul care te ajuta cel mai mult in curele de slabire. Poti sa il mananci simplu, cu fructe sau chiar cu cereale. Indiferent cum ai alege sa consumi iaurtul vei putea sa te bucuri de un mic dejun satios care sa te ajute sa supravietuiesti pana la urmatoarea masa.

Fulgii de ovaz – Ce sa mananci la micul dejun daca esti la dieta?

Sunt carbohidrati cu eliberare lenta care ofera senzatia de satietate pentru mai mult timp. In plus, contin fibre care imbunatatesc digestia si te ajuta sa ai un abdomen plat. In plus, poti sa le consumi simple cu lapte sau cu fructe. Incearca sa le consumi o perioada si iti garantam ca nu vei dori nimic altceva pentru micul dejun.

Zmeura – Ce sa mananci la micul dejun daca esti la dieta?

Este un aliment cu cel mai bogat continut de fibre. In plus, vin la pachet cu multe vitamine de care ai nevoie in orice cura de slabire. Vei putea sa te simti mult mai bine si vei putea sa ai energia de care ai nevoie pentru a face fata tuturor provocarilor de peste zi.

Grapefruit – Ce sa mananci la micul dejun daca esti la dieta?

Numai daca consumi jumatate din acest fruct inainte de masa te poate ajuta sa iti atingi scopul de a pierde kilogramele in plus mult mai repede, datorita proprietatilor sale extrem de benefice asupra nivelului de insulina din sange. Pentru micul dejun iti recomandam sa consumi un grapefruit intreg in combinatie cu un iaurt sau cu un ou.

Acestea sunt cateva alimente pe care le poti combina si sa obtii un mic dejun foarte sanatos dar si unul care te va ajuta in lupta ta impotriva kilogramelor in plus. Cu siguranta vei gasi multe retete deosebite in care sa le folosesti si mai ales daca le consumi la micul dejun vei putea sa iti incepi ziua cu dreptul.

(Visited 12 times, 1 visits today)

TG Facebook Comments