Ce mîncăm atunci cînd facem fitness?
Fiecare dintre noi își doreș te să aibă un corp frumos, linii care să definească o siluetă aproape de perfecțiune.
Asta cu siguranță nu se poate obține stînd pe scaun. Pînă la urmă, un regim alimentar sănătos nu poate înlocui un program activ de viață.
Sportul înseamnă de fapt viață sănătoasă. El ne ajută să ne simțim bine în corpul nostru, ne dă energie, iar îmbinat cu un program alimentar echilibrat ne ajută să avem un corp frumos.
Nu facem sport pe stomacul gol.Ce mîncăm atunci cînd facem fitness
Ce și cînd mîncăm atunci cînd facem sport e o întrebare pe care cu siguranță și-o adresează multă lume.
E bine de știut că pe stomacul gol s-ar putea să ne simțim rău făcînd exerciții prin sala de fitness.
Specialiștii spun că e recomandat ca înainte de antrenament să luăm o gustare. Ea trebuie să fie în schimb ușor digerabilă. Ar fi indicat să mîncăm cu cel puțin o oră înainte de a merge la sală. Cel mai bine ar fi să consumăm alimente cu 3 – 4 ore înainte de antrenamentul propriu- zis.
Orientare spre proteine și carbohidrați
În ceea ce privește alimentele recomandate, tot specialiștii spun să ne orientăm spre proteine și carbohidraț i înainte de ora de fitness.
Proteinele sunt cele care ajută mușchii, iar carbohidrații ne dau energie. Aceste elemente le putem lua din fructe, din carnea slabă de vită, paste, orez, cereale integrale, legume verzi. De evitat atît înainte de antrenament cît și după sunt mesele grele. Evită și produsele care au
un conținut mare de zahăr și optăm pentru fructe deoarece conțin carbohidrați cu absorbție lentă. Trebuie să consumăm cît mai multe lichide, de preferat apă.
I. V.

(Visited 81 times, 1 visits today)

TG Facebook Comments