Câteva exerciţii simple pentru întinerirea chipului

  Cosmetica vizează îngrijirea tenului şi păstrarea acestuia tânăr şi proaspăt. Odată cu trecerea anilor însă e nevoie de o atenţie mărită asupra trăsăturilor feţei deoarece imaginea completă a unei prezenţe plăcute este reprezentată de un ten frumos încadrat de nişte trăsături ferme.
  Măştile şi tratamentele cosmetice sunt cele care ne vor asigura un ten perfect dar ce ne facem cu ridurile din jurul ochilor, pielea lăsată sau guşa? Gimnastica facială poate fi răspunsul potrivit la această întrebare.

 

Cosmetica vizeaz? îngrijirea tenului ?i p?strarea acestuia tân?r ?i proasp?t. Odat? cu trecerea anilor îns? e nevoie de o aten?ie m?rit? asupra tr?s?turilor fe?ei deoarece imaginea complet? a unei prezen?e pl?cute este reprezentat? de un ten frumos încadrat de ni?te tr?s?turi ferme.
  M??tile ?i tratamentele cosmetice sunt cele care ne vor asigura un ten perfect dar ce ne facem cu ridurile din jurul ochilor, pielea l?sat? sau gu?a? Gimnastica facial? poate fi r?spunsul potrivit la aceast? întrebare.

  De aceea speciali?tii ne propun câteva exerci?ii simple, menite s? înt?reasc? musculatura fe?ei.
  Pentru gât ?i b?rbie se propun urm?toarele: ne vom întinde pe spate, vom ridica capul u?or în sus, vom inspira adânc aer pe nas ?i apoi îl vom expira pe gur?.

  Un alt exerci?iu const? în inspirarea aerului pe gur? cu din?ii strân?i ?i expirarea acestuia pe nas sau din pozi?ia ?ezut se ridic? capul în sus ?i se mi?c? maxilarele ca atunci când se mestec? ceva. Se num?r? pân? la 7 ?i se revine la pozi?ia ini?ial?.   Acest procedeu se va repeta de 5 ori.

   Exerci?ii pentru obraji, frunte ?i ochi

  Pentru obraji mai fermi vom sta în fa?a oglinzii ?i vom zâmbi cu gura închis?. Acest procedeu se repet? de 7 ori sau vom strânge din?ii, vom ?ine buzele întredeschise ?i apoi le vom mi?ca în toate direc?iile.
  Zona frun?ii o tonifiem prin ap?sarea u?oar? cu degetele ar?t?toare a liniei naturale a sprâncenelor, de parc? am desena o linie imaginar?, din interior spre exterior ?i invers în jur de 15 secunde sau ne încrunt?m cât putem de tare ?i încerc?m s? ridic?m sprâncenele cât mai sus, deschizând larg ochii. Pentru zona ochilor vom pune degetul ar?t?tor în col?ul exterior al ochiului ?i vom executa cercuri mici timp de 10 secunde.
  Un alt exerci?iu ar fi: ?inem capul drept ?i vom plimba privirea încet în cercuri mici începâd cu dreapta, u?or c?tre mijloc ?i ajungând pân? în partea stâng?.
  Acest exerci?iu se repet? de 5 ori

(Visited 24 times, 1 visits today)

TG Facebook Comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.