Carnea de vită e o sursă importantă de proteine

  Numeroase alimente ne ajută să slăbim tocmai pentru că măresc prin consum senzația de sațietate.
  Așa cum spuneam în rândurile de mai sus legat de ouă se întâmplă și în cazul consumului de carne de vită sau cartofi. De la ouă mergem iată mai departe la carnea de vită.

  Numeroase alimente ne ajut? s? sl?bim tocmai pentru c? m?resc prin consum senza?ia de sa?ietate.
  A?a cum spuneam în rândurile de mai sus legat de ou? se întâmpl? ?i în cazul consumului de carne de vit? sau cartofi. De la ou? mergem iat? mai departe la carnea de vit?.

  Aceast? carne e foarte bine a se consuma indiferent c? suntem sau nu suntem la cur? de sl?bire.
  Buc??ile de carne de vit? cur??ate de gr?simi sunt o important? surs? de proteine ?i fier, elemente de maxim? importan?? pentru buna func?ionare a organismului.
  Cartea de vit? se poate asorta foarte bine cu cartofii. În cantit??i moderate, cartofii nepr?ji?i, desigur, sunt o surs? important? de fibre, potasiu ?i vitamina C. Cartofii se pot g?ti cu ulei de m?sline presat la rece. Adaosul de gr?sime din acest tip de ulei încetine?te absorb?ia carbohidra?ilor din cartofi.

(Visited 51 times, 1 visits today)

TG Facebook Comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.