Carnea de curcan – sănătate în farfurie

  Când vine vorba de alimente pline de beneficii pentru sănătate nu putem să nu ne oprim atenţia asupra cărnii de curcan. Carnea de curcan este fără doar şi poate o excelentă sursă de proteine.
  În diete, curcanul e făcător de minuni, fiindcă tocmai pentru faptul că e plin de proteine ne oferă o stare de saţietate pe termen mai lung decât pot carbohidraţii sau grăsimile să o facă. Datele arată că în jur de 200 de grame de carne de curcan au 60 de grame de proteine. Practic ne acoperă necesarul zilnic.

 

Când vine vorba de alimente pline de beneficii pentru s?n?tate nu putem s? nu ne oprim aten?ia asupra c?rnii de curcan. Carnea de curcan este f?r? doar ?i poate o excelent? surs? de proteine.
  În diete, curcanul e f?c?tor de minuni, fiindc? tocmai pentru faptul c? e plin de proteine ne ofer? o stare de sa?ietate pe termen mai lung decât pot carbohidra?ii sau gr?simile s? o fac?. Datele arat? c? în jur de 200 de grame de carne de curcan au 60 de grame de proteine. Practic ne acoper? necesarul zilnic.

  S?rac? în gr?simi, carnea de curcan e indicat? ?i la curele de sl?bire. 100 de grame de carne con?ine numai 150 de calorii. În plus, e bogat? ?i în aminoacizi ce previn pierderea de mas? muscular?.
  Alte elemente importante sunt zincul, seleniul, mineralele, vitamina B1 ?i fierul.

(Visited 58 times, 1 visits today)

TG Facebook Comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.