Carbohidrații utilizați în diete

carbohidratiCu siguranțã ai auzit de nenumãrate ori cã trebuie sã excluzi din alimentație pâinea și tot ceea ce ține de paste și fãinã în general atunci când vrei sã slãbești.

Carbohidrații au și ei la rândul lor un rol în alimentație și corpul nostru are nevoie de ei pentru a funcționa corect.

carbohidrati

carbohidrati

Cu siguran?ã ai auzit de nenumãrate ori cã trebuie sã excluzi din alimenta?ie pâinea ?i tot ceea ce ?ine de paste ?i fãinã în general atunci când vrei sã slãbe?ti.

Carbohidra?ii au ?i ei la rândul lor un rol în alimenta?ie ?i corpul nostru are nevoie de ei pentru a func?iona corect.

   Când vine vorba de carbohidra?i e absolut necesar sã îi alegem pe cei mai buni. Ace?tia se gãsesc în pâinea neagrã, în pastele integrale.

Rolul lor în stimularea arderii grãsimilor
   Practic, speciali?tii ne spun cã nu to?i carbohidra?ii îngra?ã. Unii sunt utili pentru o bunã func?ionare metabolicã a organismului. Tot cu ajutorul carbohidra?ilor ne putem men?ine greutatea corporalã. Zilnic, e indicat sã consumãm 120, maxim 150 grame de carbohidra?i buni, care reprezintã maxim 600 de calorii. Ei au rolul lor în stimularea proceselor de ardere a grãsimilor. Carbohidra?ii buni au nevoie de un timp mai lung pentru a se descompune în tubul digestiv, controleazã poftele alimentare ?i stimuleazã arderea grãsimilor.

Unde se ascund carbohidra?ii buni?
   Îi putem ob?ine din pâinea neagrã din fãinã integralã, spaghete din grâu integral, pâine neagrã de secarã, ovãz, lactate degresate, soia, linte, mazãre sau fasole. Carbohidra?i buni sunt ?i în fructe, în vi?ine, prune, piersici, grapefruit, în bananele mai mult verzi, în pere, mere sau în kiwi.

(Visited 44 times, 1 visits today)

TG Facebook Comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.