Alimentație pentru o memorie bună

Cînd vorbim de frumusețe și sănătate nu trebuie să ne gîndim doar la siluetă, la cum arătăm, cîte kilograme avem și așa mai departe.

Cînd vorbim de frumusețe și sănătate nu trebuie să ne gîndim doar la siluetă, la cum arătăm, cîte kilograme avem și așa mai departe.
Trebuie să ne gîndim și la ce avem în cap. Altfel spus, nu ne dorim probleme de memorie, ci dimpotrivă.memorie buna


Și memoria se hrănește?
Alimentația joacă un rol important la acest capitol. De ceea ce mîncăm depinde memoria noastră. Ne-am putea imagina că și memoria se hrănește, se odihnește și face sport. Trebuie așadar să facem zi de zi exerciții de memorie.
Un alt aspect important este alimentația. Ea are un rol decisiv ca omul să aibă o memorie bună pînă la vîrste înaintate.Vom începe prin a face puțină ordine în viața noastră de zi cu zi.

În funcție de ora la care ne trezim stabilim cînd anume luăm micul dejun. Stabilim care să fie ora prînzului și la ce oră luăm cina.
Respectarea orelor de masă
Orele de masă trebuie respectate. De asemenea, o alimentație ideală pentru o mai bună memorie cuprinde zilnic fructe și legume proaspete și cel puțin doi litri de lichide zilnic. În fiecare zi ar trebui să consumăm legume, carne de pește măcar de două ori pe săptămînă, iar cînd simțim nevoia de ceva dulce să optăm pentru fructe.
Pe lîngă aceste detalii nu uităm de odihnă. Avem nevoie de 7 – 8 ore de somn pe noapte.
I.V.

(Visited 39 times, 1 visits today)

TG Facebook Comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.