Alimentația defectuoasă contribuie la apariția depresiei

depresie

În aceast? perioad? am putea fi afecta?i de astenie. Tot acum  î?i face de cap ?i depresia. De re?inut este faptul c? dincolo de factorii genetici care ne predispun la depresie, lipsa activit??ii fizice ?i o alimenta?ie defectuoas? sunt factori de baz? în apari?ia st?rilor de spirit proaste. Speciali?tii au ajuns la concluzia c? anumite alimente ne ajut? s? p?str?m depresia la distan?? incluzându-le în alimenta?ia zilnic?.
Studiile au demonstrat c? acizii gra?i omega 3 ?i alimentele bogate într-un compus numit uridin? reduc simptomele depresive. Uridina se g?se?te în alimente ca zah?rul din trestie, în drojdia de bere ?i în broccoli. Nutri?ioni?tii mai spun c? gr?simile nesaturate precum acizii omega 3 nu ar trebui s? lipseasc? dintr-o diet? echilibrat?. Cantit??i mari de omega 3 se g?sesc în pe?te, mai ales în cel organic. Din alimenta?ia s?n?toas? împotriva depresiei nu trebuie s? lipseasc? vitaminele B 12, B 6, B1 ?i vitamina D.

(Visited 38 times, 1 visits today)

TG Facebook Comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.