Ai grijă zilnic de articulaţii prin gimnastică

Ai grijă zilnic de articulaţii prin gimnasticăSportul este benefic din mai multe puncte de vedere; atit pentru slăbit, recuperare,menţinerea unei greutăţi, cit şi pentru Intărirea sistemului imunitar şi a articulaţiilor de la miini şi picioare. 

Oricine poate forţa o mină sau genunchiul dintr-un pas simplu, efectuat greşit. Există Insă citeva mişcări uşoare, prin care Iţi poţi antrena membrele superioare şi inferioare, astfel Incit să eviţi eventualele neplăceri.

Exerciţii pentru mobilitatea braţelor

E important să faci puţină mişcare In fiecare dimineaţă imediat  ce te dai jos din pat. De ce? După 6-10 ore de somn In poziţie orizontală, aproape nemişcată, corpul intră Intr-o stare de relaxare intensă. in momentul In care te trezeşti şi Iţi schimbi poziţia, articulaţiile devin mai sensibile, fragile şi predispuse la entorse sau luxaţii. Aşadar, e bine ca In primele 10-15 minute după trezire să faci citeva mişcări  uşoare pentru a te pregăti pentru o zi energică.Fă citeva rotiri ale braţelor In faţă şi In spate, apoi ia-ţi elan şi Intinde un braţ sus şi altul jos şi repetă mişcările de 20 de ori. Apoi, ridică braţele la 90 de grade faţă de corp, şi fă citeva rotiri spre stinga şi apoi spre dreapta. Repetă mişcările de 20 de ori In ambele direcţii.

Abdomen plat si tonifiat

Ai grij? zilnic de articula?ii prin gimnastic?

Sportul este benefic din mai multe puncte de vedere; atit pentru sl?bit, recuperare,
men?inerea unei greut??i, cit ?i pentru Int?rirea sistemului imunitar ?i a articula?iilor de la miini ?i picioare. 

Oricine poate for?a o min? sau genunchiul dintr-un pas simplu, efectuat gre?it. Exist? Ins? citeva mi?c?ri u?oare, prin care I?i po?i antrena membrele superioare ?i inferioare, astfel Incit s? evi?i eventualele nepl?ceri.

Exerci?ii pentru mobilitatea bra?elor

E important s? faci pu?in? mi?care In fiecare diminea?? imediat  ce te dai jos din pat. De ce? Dup? 6-10 ore de somn In pozi?ie orizontal?, aproape nemi?cat?, corpul intr? Intr-o stare de relaxare intens?. in momentul In care te treze?ti ?i I?i schimbi pozi?ia, articula?iile devin mai sensibile, fragile ?i predispuse la entorse sau luxa?ii. A?adar, e bine ca In primele 10-15 minute dup? trezire s? faci citeva mi?c?ri  u?oare pentru a te preg?ti pentru o zi energic?.F? citeva rotiri ale bra?elor In fa?? ?i In spate, apoi ia-?i elan ?i Intinde un bra? sus ?i altul jos ?i repet? mi?c?rile de 20 de ori. Apoi, ridic? bra?ele la 90 de grade fa?? de corp, ?i f? citeva rotiri spre stinga ?i apoi spre dreapta. Repet? mi?c?rile de 20 de ori In ambele direc?ii.

Mi?c?ri pentru picioare frumoase ?i s?n?toase

A?eaz?-te In pozi?ie orizontal?, culcat, ?i ridic? picioarele la 90 de grade, unul ling? altul. Apoi Indoaieu?or genunchii, dup? care Indreapt?-le. Repet? mi?carea de 10-20 de ori.Un alt exerci?iu benefic ar fi genoflexiunile. Te a?ezi In pozi?ie vertical?, cu spatele drept, bra?eleIntinse In fa?? la 90 de grade fa?? de corp ?i te la?i In jos u?or. Greutatea corpului o la?i pe genunchi Inmomentul In care te la?i In jos.Repet? exerci?iul de 15-20 de ori. O alt? mi?care pentru mobilitatea picioarelor sunt fand?rile lateral, cite 10 pe fiecare picior. Te apleci, astfel Incit un picior s? fie Intins, iar greutatea corpului s? fie pe cel?lalt, care s? stea Indoit imediat sub corp. Prin mi?c?ri u?oare schimbi pozi?ia astfel Incit fiecare picior s? fie Indoit ?i Intins de cel pu?in cite 10 ori.

(Visited 56 times, 1 visits today)

TG Facebook Comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.