Toate femeile isi doresc un abdomen plat. Specialistii considera ca il pot avea numai daca asociaza un regim alimentar sanatos cu miscare, cu sport. Pe langa faptul ca ne dorim ca abdomenul sa fie plat, vrem in plus sa fie si tonifiat.
Asa ca, daca ne-am propus atingerea acestui obiectiv, trebuie sa trecem la treaba, sa avem grija ce anume mancam si sa ne acordam suficient timp pentru a face miscare.
Proteine, carbohidrati, grasimi bune.Abdomen plat si tonifiat
Alimentatia sanatoasa cuprinde grupe importante, astfel ca in primul rand ar trebui sa stim ce din ce luam. Ne oprim la proteine. Acestea se gasesc in carnea de pui, curcan, in carnea de vita si in cea de porc.
Mergem la raionul carbohidrati complecsi si aici oferta e si ea mare< cartofi, orez brun, salata verde, ceapa verde, patrunjel sau spanac. Din mere si fructe de padure luam carbohidratii simpli, iar din semintele crude, din nuci luam grasimile bune. Nu omitem leguminoasele cu rol important precum lintea, mazarea, fasolea boabe sau nautul.

 

Idei pentru fiecare masa Un sfat pentru abdomen plat si fara senzatie de balonare e sa bem inainte de micul dejun un pahar de apa calda cu lamaie. Apoi ne putem aseza la masa.
Micul dejun trebuie sa fie unul consistent, dar sanatos, si sa nu lipseasca nici macar intr-o zi. Aceasta masa ar putea fi formata din terci de ovaz cu nuci. Inainte de pranz putem alege rondele de cereale expandate cu unt de arahide, un suc proaspat de legume, iar la pranz un
piept de pui la gratar cu salata de cruditati. Seara, dar nu dupa ora 19, mergem la masa pentru a consuma curcan, legume gatite la abur ori file de peste.

(Visited 61 times, 1 visits today)

TG Facebook Comments