10 ponturi ale lui beyonce

  1. beyonce_legshowIn loc sa ma cantaresc, folosesc un centimetru! Cantarele nu sunt chiar exacte si iti spun ca te-ai ingrasat chiar daca in realitate nu este vorba decat despre cresterea masei musculara sau o retentie de apa.
  2. De fiecare data savurez mancarea, mestecand mult timp- nu infulec o portie uriasa, cid oar atat cat am nevoie pentru a elimina starea de foame.
  3. Imediat cum simt ca stomacul imi “forwardeaza”prima senzatie de foame, beau o sticla de apa de jumatate de litru. In acest fel , senzatia dispare, nu mai este nevoie sa mananc foarte des si consum cel putin doi litri de apa pe zi!
beyonce_legshow
  1. beyonce_legshowIn loc sa ma cantaresc, folosesc un centimetru! Cantarele nu sunt chiar exacte si iti spun ca te-ai ingrasat chiar daca in realitate nu este vorba decat despre cresterea masei musculara sau o retentie de apa.
  2. De fiecare data savurez mancarea, mestecand mult timp- nu infulec o portie uriasa, cid oar atat cat am nevoie pentru a elimina starea de foame.
  3. Imediat cum simt ca stomacul imi “forwardeaza”prima senzatie de foame, beau o sticla de apa de jumatate de litru. In acest fel , senzatia dispare, nu mai este nevoie sa mananc foarte des si consum cel putin doi litri de apa pe zi!
  4. Mi-a intrat in reflex, de cand vreau sa-mi tin greutatea sub control, sa scriu zilnic intr-un fel de jurnal ce mananc. Trust me, nu dureaza mult! In acest fel am un control mai mare asupra alimentatiei, de la o zi la alta. In plus, am o rubrica in care notez si ce fel de mancare mi-a placut cel mai mult si care nu- se simplifica substantial planificarea.
  5. Am grija sa stau departe de tentatiile din frigider sau gen room service, cand sunt in deplasari . Acasa, in frigiderul meu raman doar produsele safe pentru in zilele urmatoare.
  6. Evit sa consum mancaruri gatite, oricat de mare ar fi tentatia. Chiar daca pare ca sunt capricioasa, lectiile de diete conspectate constiincios m-au invatat ca acestea contin zahar, diferite forme de amidon, conservanti, grasimi arse si arome artificiale care nu sunt foarte sanatoase.
  7. Am grija sa dorm 9 ore pe zi. Somnul ajuta la reglarea secretiei a doi hormone: leptina si gherlinul. Leptina micsoreaza apetitul si accelereaza arderile. In schimb, gherlin-ul creste apetitul, mareste depozitele adipoase si informeaza creierul asupra nivelului rezervoarelor energetice. Prea putin somn scade leptina si creste gherlin-ul. Rezulta : atacuri de foame in timpul zilei deoarece organismul, pe fond de oboseala si “biciuit”de gherlin, lupta sa-si asigure energia vitala.
  8. Am invatat sa inlocuiesc produsele de grau cu hrisca sau quinoa (orez din Peru). Amidonul din grau baloneaza stomacul – lucrul enervant, acum doar o amintire! In plus , organismul consuma foarte repede acest tip de amidon si uite-asa ti se face rapid foame.
  9. Punctul foamei : apasa in mod repetat intre degetul mare si aratator- functioneaza de minune.
  10. Biblia mea gastronomica este cartea “Dieta South Beach”de dr . Arthur Agaston. Aici gasesc de fiecare data retete interesante, iar tabelul cu indicele glicemic al produselor ma ajuta sa-mi echilibrez retetele. Dar ma inspira foarte mult su “Noua dieta Atkins”-si aici am gasit o multime de trucuri utile!
(Visited 56 times, 1 visits today)

TG Facebook Comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.