Femeii

Sanatate

Solarul diminuează propagarea tuberculozei

E-mail Print PDF

solar-uvLumina ultravioletă diminuează cu până la 70% propagarea tuberculozei în interiorul spitalelor şi în sălile de aşteptare, este concluzia unui studiu apărut în ediţia online a publicaţiei PLoS Medicine.

Potrivit medicului Roderick Escombe din Londra, coordonatorul studiului, utilizarea luminii ultraviolete este un procedeu foarte ieftin, iar lumina de acest tip a permis neutralizarea rădăcinilor rezistente la tratamentele antituberculoase.

Cercetătorii au testat efectul razelor ultraviolete (UV) asupra propagării tuberculozei de la pacienţii infectaţi pe cobai, la laboratoare din Lima (Peru).

Toate exemplarele de rozătoare au respirat aerul expirat de către tuberculoşii contagioşi.

Read more...
 

Peste 40% din cazurile de cancer mamar pot fi evitate

E-mail Print PDF

cancer-sanPeste 40% din cazurile de cancer mamar şi de colon ar putea fi evitate în ţările dezvoltate prin adoptarea unei alimentaţii echilibrate, renunţarea la sedentarism şi supravegherea atentă a greutăţii corporale, potrivit unui raport recent.

Potrivit acestui raport, intitulat "Politici şi acţiuni pentru prevenirea cancerului", 43% din cazurile de cancer de colon şi 42% din cazurile de cancer mamar ar putea fi evitate în ţările dezvoltate.

În general, "aproximativ o treime din cele mai frecvente tipuri de cancer ar putea fi evitate în ţările dezvoltate" şi "un sfert, în ţările în curs de dezvoltare".

Aceste cifre nu includ cazurile de cancer provocate de fumat, care reprezintă aproximativ o treime din totalul acestora.

Read more...
 

Usturoiul este cel mai vechi antibiotic

E-mail Print PDF

usturoiDatorita proprietatilor lui antiseptice, antibacteriene si antivirale, usturoiul este cunoscut in intreaga lume si este folosit atat la gatit, cat si ca leac. El era folosit chiar inainte sa se decopere primele antibiotice. O jumatate de catel de usturoi pe zi scade colesterolul total cu 9%. Daca vrei sa folosesti usturoiul ca medicament, trebuie sa-l consume sub forma de suc sau crud. Este folosit in preparate naturale pentru prevenirea congestiilor nazale, dar are si efecte antibacteriene. El este folosit si in cazul racelilor, previne aparitia arterosclerozei, faciliteaza eliminarea secretiilor, favorizeaza digestia, reduce riscul de cancer de colon si calmeaza durerile musculare. Are proprietati antiseptice, antiparazitare, combate parazitii intestinali si alina inflamatiile provocate de intepaturile insectelor.

Last Updated ( Friday, 27 February 2009 22:30 ) Read more...
 

Vitaminele E şi C sunt ineficiente în prevenirea maladiilor cardiovasculare la bărbaţi

E-mail Print PDF

vitaminSuplimentele alimentare conţinând vitaminele E şi C sunt ineficiente în prevenirea maladiilor cardiovaculare la bărbaţi, potrivit unui studiu publicat duminică în Journal of the American Medical Association (JAMA).

Studiul "Physician's Health Study II" a fost efectuat pe 14.651 de pacienţi, cu toţii fiind medici de peste 50 de ani, despre care experţii considerau că 95% dintre ei nu prezintă riscuri majore de contractare a unei maladii cardiovasculare, la începutului studiului, în 1997.

Aproximativ 5% (754) dintre participanţi sufereau de maladii cardiovasculare la începutul studiului clinic.

Pacienţii au fost aleşi la întâmplare şi trebuiau să ia 400 de unităţi internaţionale (U.I.) de vitamina E la fiecare două zile şi 500 de miligrame de vitamina C în fiecare zi, sau placebo.

Read more...
 

Suplimentele cu multivitamine nu reduc riscul de cancer

E-mail Print PDF

vitamins1Suplimentele cu multivitamine nu reduc riscul de cancer, maladii cardiovasculare sau de deces în cazul femeilor aflate la menopauză, potrivit rezultatelor unui studiu care s-a desfăşurat între anii 1993 şi 2005, în Statele Unite.

Un număr de 161.808 femei, cu vârste cuprinse între 50 şi 79 de ani, au participat la trei studii clinice pentru a testa terapii hormonale, modificări ale regimului alimentar şi suplimente cu multivitamine, în perioada 1993 -1998. La studiu a mai participat un grup martor, format din 93.676 de femei.

După încheierea studiului, voluntarele au mai fost monitorizate, în medie, opt ani, până în 2005.

Read more...
 
Page 2 of 28

Forum

Femei

Search

Online

We have 2 guests online

Publicitate online


Banner