Retete de slabit 2016.

Fiecare corp are propria modalitate de a stoca sau de a elimina grasimile. Ai coapse si solduri ample? Ai burta Ti se prea ca esti prea rotunjoara? Iata trei retete de slabit ce te vor ajuta sa pierzi centimetri exact de unde ai nevoie.

S-a terminat cu regimurile disociate, cu fructele rosii consumate fara limita la fiecare masa, cu dieta hiperproteica sau hipoproteica, hipocalorica sau… hiper-ce-vrei-tu.

Suntem in secolul XXI, pentru Dumnezeu!

Se presupune ca deja stim cum sa mancam sanatos si echilibrat! Cunoastem alimentele care ingrasa, cele care stimuleaza metabolismul, si stim ce este absolut necesar pentru sanatatea noastra. Si totusi, cand e sa punem in practica teoria pe care o stapanim atat de bine, esuam lamentabil. Avem in permanenta cativa centimetri in plus, fie pe talie, fie pe coapse, fie… peste tot. De ce?

Pentru ca, din pacate, nu exista diete miraculoase care sa functioneze la fel pentru toata lumea. Din fericire, insa, specialistii in nutritie si remodelare corporala ne asigura ca exista suficiente solutii pentru a ne cizela silueta exact acolo unde avem nevoie. Trebuie doar sa facem alegerea corecta.

Fara celulita – Retete de slabit 2016

Celulita localizata preponderent in partea inferioara a corpului (coapse, fese, genunchi) este ereditara si se datoreaza retentiei de apa, circulatiei venoase si limfatice deficitare sau poate fi asociata unei afectiuni hormonale (chisturi ovariene, progesteron in exces, nivel scazut de estrogen). Dietele hipocametode de slabitlorice clasice nu dau rezultate in acest caz, ba, mai mult, in mod paradoxal, celulita devine cu adevarat vizibila tocmai in urma unui regim de slabire.

Ce poti face?

Vestea proasta: Nu exista prea multe solutii pentru a trata retentia de apa si celulita.
Vestea si mai proasta: toate includ schimbarea stilului de viata si a dietei.

Spune adio serilor petrecute in fata televizorului, cu castronul de chipsuri in brate! De azi inainte trebuie sa fii activa! Obisnuieste-te sa folosesti mai putina sare in mancare, sa consumi mai multe proteine (ultimele studii in domeniu au demonstrat ca aportul crescut de proteine in compozitia mesei de seara duce la ameliorarea rapida a aspectului celulitei, datorita efectului lor drenant) si aboneaza-te la un club de fitness dotat cu bazin de inot!

Reguli generale – Retete de slabit 2016

– Asa cum spuneam, mai usor cu sarea. Sunt interzise produsele conservate sau afumate, mezelurile, branza fermentata, pizza sau produsele fast-food, care contin cantitati mari de sare. Evita apa minerala bogata in sodiu.

– Consuma multe lichide (aproximativ 2 l pe zi). Ajuta la combaterea retentiei de fluide, la dezvoltarea tonusului muscular si, implicit, a contractiei musculare la nivelul picioarelor.

– Mananca multe fructe si legume. Antioxidantii din fructele si legumele proaspete joaca un rol important in prevenirea afectiunilor sistemului circulator.

– Alimentele bogate in potasiu (caise uscate, telina, banane) contribuie la ameliorarea edemului datorat retentiei de lichide.

– Usturoiul si ardeiul iute stimuleaza circulatia sanguina si previn complicatiile asociate unei circulatii deficitare.

– Germenii de grau, produsele din soia si iaurtul degresat contin magneziu si calciu, substante care previn crampele musculare si asigura dezvoltarea armonioasa a musculaturii.

– Suplimentele de ginkgo biloba, vitamina C, betacaroten, zinc, magneziu si coenzima Q10 sunt esentiale in mentinerea frumusetii si sanatatii picioarelor.

Ajutor suplimentar

Pentru tratarea celulitei, e nevoie de un efort ceva mai substantial decat o simpla restrictie alimentara. La femei, celulita apare datorita activitatii hormonale, estrogenul determinand depunerea grasimii in partea inferioara a corpului (solduri, coapse, gambe).

De obicei, masa adipoasa nu este asociata cu un aport caloric crescut. Prin urmare, practicarea exercitiului fizic este cu atat mai importanta, deoarece permite tonifierea tesutului muscular de suport si accelereaza metabolizarea tesutului adipos.

diete de slabitSporturile recomandate: bicicleta stationara, stepper, gimnastica la sol pentru picioare si fese, aquagym, inot. Daca sunt combinate cu tehnici de masaj, biostimulare musculara, tratament cu ultrasunete, drenaj limfatic (prin periaj uscat in fiecare dimineata), cele trei ore de antrenament pe saptamana pot face adevarate minuni.

1 2 3 4