Menținerea greutății după cura de slăbire

În cazul în care ai reuşit să scapi de kilogramele în plus nu înseamnă că  ai şi învins o bătălie.

Asta pentru că, în cazul în care nu eşti atentă, rişti să le pui înapoi într-un timp scurt, ba chiar să pui mai multe.

 

Efectul yo-yo şi dietele restrictive – Menținerea greutății după cura de slăbire
Efectul yo-yo apare de regulă după dietele drastice, cele restrictive în care nu te-ai alimentat corespunzător. În cazul  în care ai făcut o astfel de dietă, e indicat să ceri sfatul unui medic nutriţionist care să te înveţe ce plan alimentar să urmezi pentru menţinerea greutăţii în aşa fel încât creşterea numărului de calorii să nu se observe pe trupul tău pentru că după o dietă restrictivă e clar că nu poţi continua să te alimentezi foarte prost tot restul vieţii numai pentru a fi slabă.

Fără înfometare – Menținerea greutății după cura de slăbire
Un prim pas pe care îl ai de făcut este să ai un mic dejun sănătos. Prima masă a zilei e importantă şi nu trebuie exclusă.

La micul dejun sunt indicate alimentele sănătoase, fructe, legume, menită să crească rata metabolismului şi să îţi asigure energia. E prevenit astfel riscul de a mânca prea mult la prânz. Înfometarea nu e o soluţie fiincă ajungem să mâncăm mai mult.

Dimensiunea porţiilor şi mişcării – Menținerea greutății după cura de slăbire
Un alt aspect important este dimensiunea porţiilor. De asemenea, pentru prevenirea îngrăşării avem nevoie de exerciţii fizice, de mişcare, ce ne  ajută la arderea caloriilor.

Nu uita nici de cântar,pe care să îl foloseşti cel puţin o dată pe săptămână. Nu e un obiect de  decor şi te ajută să îţi menţii greutatea sub control.