Posterior de invidiat – Majoritatea  va doriti sa fiti intr-o forma fizica buna . Este mai greu sa incepeti dar rezultatele sunt cu siguranta satisfacatoare. Cum nu toate fposterior bombatemeile sunt multumite cu ce le este dat de natura, este mereu loc de mai bine. Pentru un posterior de invidiat, ferm si bombat cu totii stim ca trebuie sa facem exercitii. Fie ca ne ducem la sala sau acasa trebuie sa stim ce fel de exercitii sa facem si ce sa mancam deisgur pentru a avea afectul dorit.

Ne-am documentat si am gasit pentru dumneavoastra cele mai bune 6 exercitii pentru un posterior de invidiat bombat:

  1. Stati culcata pe podea cu mainile pe langa corp si ridicati-va picioarele astfel incat sa va uniti talpile. Apoi departati-le spre exterior cat de mult puteti si inapoi la pozitia culcata. Repetati de cateva ori si apoi treceti la alt exercitiu
  2. Genoflexiuni plie. Asta inseamna indreptarea varfurilot picioarelot spre exterior si mentinerea unei pozitii drepte. Va veti antrena si abdomenul.
  3. Ridicarea piciorului din genunchi. Asezati-va in genunchi pe o saltea cu mainile sprijinite in fata. Incepeti prin a ridica un picior pana la nivelul posteriorului si tineti-l cateva secunde. Repetati cu celalalt picior si faceti serii de cate 10, 15 sau cat doriti depinzand de cat de efort puteti face. De asemenea acest exercitiu se poate diversifica radicand piciorul spre tavan sau ducand piciorul drept intins spre stanga, iar stang spre dreapta si mentineti.
  4. Ca si genoflexiunile, trebuie sa stati in aceeasi pozitie cu picioarele, adica cu calcaiele in interior iar varfuri in exterior si sa va intindeti mainile. Aplecati-va pana la nivelul genunchilor iar cand reveniti la pozitia initiala ridicati un picior cat de sus puteti si apoi coborati iar . Repetati cu ambele picioare.
  5. Cu aceeasi pozitie a picioarelor explicate mai inainte,dar stand in picioare, ridicati-va varfurile picioarelor si indoiti-va usor genunchii. Cu mainile in sold si spatele drept mentineti pozitia cateva secunde, reveniti si apoi repetati.
  6. Cu picioarele apropiate si cu genunchi usor indoiti sprijiniti-va mainile pe unul din picioare si indeti piciorul opus. Apoi treceti la celalalt picior si tot asa de 10 ori

 

Unele dintre exercitii se fac pe o saltea sau cu ajutorul unui perete de sprijin. Repetati de 10 ori fiecare set iar incet va veti imbunatati rezistenta si veti putea trece la seturi mai lungi de exercitii. Nu uitati ca trebuie sa va mentineti hidratata si inainte de a incepe exercitiile este nevoie de o scurta incalzire . Puteti alerga pe loc, cateva aplecari si intinderi ale bratelor. Nu va fortati si nu va descurajati. Nimeni nu reuseste sa aiba un corp de invidiat dupa doar o zi de sport. Nu uitati ca si alimentatia contribuie la cladirea masei musculare si la slabit. Pe langa interdictiile evidente cum este fast food.ul sau sucurile nenaturale va recomandam multe fructe si cat mai multa apa.

Nu trebuie sa dati bani pe un abonament la sala pe care probabil nu il veti folosi deoarece nu doriti sa va antrenati cu alti oameni sau este prea departe de dumneavoastra. Pentru un posterior de invidiat urmariti pasii de mai sus si peste o luna veti observa rezultate vizibile.