Femeii

Diete de slabit. Cure de slabit

Îndulcitorii artificiali îngraşă mai mult decât zahărul

E-mail Print PDF

zahar.Îndulcitorii artificiali, care conţin puţine calorii, îngraşă mai mult decât zahărul, potrivit unui studiu realizat de cercetătorii americani, publicat în Behavioral Neuroscience.

Deşi majoritatea curelor de slăbire au ca regulă utilizarea îndulcitorilor artificiali, cercetătorii americani spun că zahărul ar fi mai bun, informează dailymail.co.uk.

Explicaţia ar fi că gustul dulce comandă organismului să se pregătească pentru o cantitate mare de calorii. Pentru că acest lucru nu se întâmplă, organismul devine confuz şi cere mai multă hrană sau consumă mai multă energie, rezultatul fiind creşterea în greutate.

"Datele arată clar că îndulcitorii fără calorii, de tipul zaharinei, pot determina o creştere în greutate mai mare decât cea provocată de consumul de zahăr", spun cercetătorii americani. Acelaşi efect îl pot avea şi alţi îndulcitori artificiali, de tipul aspartamului.

Read more...
 

Un mic dejun copios poate contribui la pierderea kilogramelor în plus

E-mail Print PDF

frugalUn studiu realizat de un cercetător american confirmă ideea că micul dejun este cea mai importantă masă a zilei, pentru că poate ajuta la pierderea kilogramelor în plus, informează BBC.

Potrivit profesorului Daniela Jakubowicz, de la Virginia Commonwealth University, autorul acestui studiu, prezentat la o conferinţă medicală care a avut loc la San Francisco, femeile supraponderale care consumă la micul dejun jumătate din numărul zilnic de calorii pierd mai mult în greutate decât cele care iau un mic dejun frugal.

Cercetătorul este de părere că micul dejun frugal are, de fapt, un efect nedorit, acela de a creşte pofta pentru anumite alimente.

Jakubowicz le recomandă de 15 ani pacienţilor săi să adopte regula micului dejun copios.

Read more...
 

Migdalele iti metin silueta

E-mail Print PDF

migdaleStudiile au demonstrat ca migdala constituie unul dintre cele mai bune alimente pentru sanatate si ajuta la echilibrarea greutatii corporale. Pot fi folosite in curele de slabire, iti ofera energia de care ai nevoie pe parcursul intregii zile, au un gust placut si iti alunga senzatia de foame. si migdalele contin grasimi, insa organismul uman nu le absoarbe in totalitate. Pentru ca le consumi intregi, in loc sa le zdrobesti, lipidele sunt asimilate de corp in cantitati mici. Aproximativ 23 de migdale contin 28 g de magneziu, vitamina E, fibre, potasiu, calciu, fosfor si fier. Aceste fructe sunt, de asemenea, bogate in proteine. Pe langa faptul ca mentin elemente importante pentru sanatatea ta, migdalele te protejeaza impotriva afectiunilor cardiovasculare si reduc nivelul de colesterol.

Last Updated ( Sunday, 08 June 2008 21:42 )
 

Dieta mediteraneană poate preveni diabetul

E-mail Print PDF

fructeDieta mediteraneană, bogată în fructe, legume, fibre şi grăsimi sănătoase, poate oferi protecţie împotriva diabetului de tipul II, potrivit unui studiu realizat de cercetătorii britanici, publicat în British Medical Journal şi preluat de BBC.

La studiu au participat peste 14.000 de voluntari spanioli, de vârste variate, care au oferit informaţii despre obiceiurile alimentare şi au fost împărţiţi în trei grupuri, în funcţie de cât de mult respectau dieta mediteraneană. Voluntarii au fost monitorizaţi timp de patru ani.

Rezultatele au indicat o scădere cu 83% a riscurilor de diabet de tipul II la persoanele care au adoptat cele mai multe reguli ale dietei mediteraneene faţă de cei din grupul care respectau cel mai puţin acest stil de viaţă.

Dieta mediteraneană, întâlnită la persoanele care locuiesc în Creta, sudul Italiei şi Grecia, este bogată în peşte, fructe şi legume, de obicei gătite cu ulei de măsline, la care adaugă regulat şi câte un pahar vin roşu. Aceste persoane practică, de asemenea, regulat, exerciţii fizice.

Last Updated ( Sunday, 01 June 2008 22:04 ) Read more...
 

Femeile îşi petrec, în medie, 10 ani din viaţă ţinând cură de slăbire

E-mail Print PDF

cura-slabieFemeile îşi petrec, în medie, 10 ani din viaţă ţinând cură de slăbire, potrivit unui studiu realizat de cercetătorii britanici, care reflectă importanţa greutăţii corporale pentru reprezentantele sexului frumos şi presiunile la care acestea sunt supuse în societate.

Studiul a scos la iveală faptul că fiecare femeie adoptă, în medie, două planuri de alimentaţie sănătoasă în fiecare an, fiecare dintre acestea durând, în medie, cinci săptămâni, informează telegraph.co.uk.

Acest lucru înseamnă o medie de 104 diete alimentare între 18 şi 70 de ani, şi un total de 10 ani din viaţă în care femeile ţin cure de slăbire.

Cu fiecare dietă s-ar putea renunţa la o medie de 2,86 kilograme, adică aproape 6 kilograme anual.

Last Updated ( Wednesday, 28 May 2008 22:48 ) Read more...
 
Page 10 of 11

Forum

Femei

Search

Online

We have 9 guests online

Publicitate online


Banner