
Micul-dejun compus dintr-un bol cu cereale reprezintă cea mai sănătoasă modalitate pentru a începe o nouă zi, potrivit specialiştilor americani de la National Heart, Lung and Blood Institute, informează telegraph.co.uk.
Acest studiu a fost efectuat pe o durată de 10 ani şi a arătat că persoanele care mănâncă cereale, consumă totodată mai mult lapte decât media obişnuită, iar în acest fel consumă mai puţine alimente bogate în grăsimi, mai puţină carne, mai puţine ouă şi mai puţine băuturi răcoritoare dulci.
Studiul a fost realizat pe un eşantion de 2.379 de adolescente americane şi susţine că oamenii care consumă cereale au şi alte obiceiuri sănătoase, precum practicarea exerciţiilor fizice cu regularitate.









Nutriţioniştii britanici au pus la punct o dietă eficientă, în şase paşi, care vă ajută să ajungeţi la greutatea corporală dorită, cu doar şase săptămâni înaintea sărbătorii de Crăciun.
Obezitatea creşte riscul de avort spontan, femeile supraponderale fiind cu 67% mai expuse riscului de a pierde sarcina, potrivit unui studiu apărut în jurnalul Fertility and Sterility.
Urmarea strictă a unei diete mediteraneene, bogată în fructe şi legume, oferă o protecţie substanţială împotriva cancerului, afecţiunilor cardiace, precum şi a altor boli cronice, susţin cercetărorii italieni.