Dieta tibetană şi beneficiile ei

Dacă până acum vi s-a părut că aţi încercat toate dietele şi aţi văzut că nu funcţionează ci a rezultat mai mult o înşiruire de evenimente precum înfometarea, lipsa de energie, concentrarea şi multe alte elemente de acest tip care să vă menţină starea de bine atunci ar fi mai bine să vă opriţi. Noi vă recomandăm o dietă eficientă care datează încă din Evul Mediu şi care a fost şi este practicată de călugării tibetani. Aşadar, vă recomandăm dieta tibetană, o dietă cu efecte miraculoase asupra sănătăţii dar şi în lupta cu kilogramele în plus.

Călugării tibetani şi-au adaptat stilul de viaţă în funcţie de ce puteau cultiva pe platoul aflat la mare înălţime de pe continentul asiatic. Condiţiile climatice şi geografice ale zonei au favorizat adoptarea unui regim alimentar bogat în fructe şi legume, consumate coapte, gătite la aburi sau uşor fierte şi lipsit de carne. Mai degrabă această dietă reprezintă o schimbare excelentă a stilului de viaţă decât o cură de slăbire.

 

Recomandări pentru urmarea corectă a dietei tibetane

Majoritatea oamenilor care au încercat deja această dietă au confirmat faptul că numai de la o săptămână de când au început dieta tibetană s-au simţit mult mai bine. Totodată, dieta tibetană presupune meditaţie, reculegere şi regăsirea sinelui. Chiar dacă nu aveţi în plan împăcarea cu sinele ci doar scăderea în greutate, dieta tibetană este o cale foarte bună pentru a îndeplini acest scop. Mai mult de atât, specialiştii susţin că după o săptămână în care aţi urmat această dietă metabolismul se detoxifică.

Înainte de a începe această dietă nu ar fi rău să încercaţi să vedeţi dacă aceasta este compatibilă cu organismul vostru şi să nu o urmaţi doar pentru că a funcţionat la prietena voastră. Fiecare organism este diferit şi are cerinţele sale, aşadar nu toate lucrurile sunt benefice pentru el, aşadar, o dată ce aţi identificat care sunt nevoile organismului atunci va fi mult mai uşor să aplicaţi anumite metode de slăbit sau să ţineţi sub control anumite obiceiuri alimentare.

 

Beneficiile pe care le aduce dieta tibetană

Dieta tibetană presupune consumarea unei cantităţi ridicate de legume timp de o săptămână. De asemenea, pe parcursul acestei perioade sunt interzise cu desavârşire cărnurile, prăjelile, sucurile din comerţ precum şi alte alimente la fel de nesănătoase. În ceea ce priveşte peştele, şi acesta trebuie gătit la abur.

O astfel de alimentaţie aplicată cel puţin din când în când va oferi organismului un moment perfect pentru a se regăsi chiar dacă nu meditaţi. În plus, dacă credeţi că sunteţi oarecum limitat la tipul de alimente consumate atunci trebuie să ştiţi că mediul online este plin de foarte multe reţete delicioase, însă, atenţie mare să nu utilizaţi sosuri din comerţ întrucât pot da întreaga dietă peste cap.

 

Urmaţi un plan bine pus la punct şi rezultatele nu vor întârzia să apară

Asocierea dietei cu exerciţii fizice vă va ajuta să vă menţineţi vitalitatea dar să şi ajutaţi organismul să ajungă la rezultatele pe care le aşteptaţi mult mai uşor.

Vă recomandăm ca în momentul în care căutaţi o dietă să vă documentaţi foarte bine întrucât acestea nu se aleg în funcţie de cât de scurt este timpul în care scădeţi în greutate. Multe dintre dietele urmate fără o logică la mijloc şi prin înfometare sunt periculoase pentru organism şi pot să aducă înapoi într-un timp foarte scurt greutatea iniţială de care aţi fi vrut să scăpaţi, poate chiar dublu. Aşadar, urmaţi planuri bine puse la punct aşa cum este şi dieta tibetană.