Dieta pentru mancaciosi

Dacă este să mă întrebaţi pe mine sunt o gurmandă convinsă, în special ciocolata este una dintre preferatele mele la care nu aş renunţa nici în ruptul capului. În special dacă sunteţi ca mine, cu siguranţă a urma o dieta pentru mancaciosi  este echivalentă cu eşecul încă din prima întrucât cum tentaţiile sunt la fiecare pas este destul de greu să ne ţinem de cuvânt, nu-i aşa?

De-a lungul timpului s-au conceput foarte multe diete care numai au promis că ne scapă de kilogramele în plus dar am renunţat incă din prima săptămână întrucât era prea drastică. Dar dacă vei urmări acest articol mai departe, o să îţi dezvălui o dieta pentru mancaciosi care a fost special concepută pentru voi. Şi de când ar fi bine să începeţi această dietă? Ei bine, chiar de azi şi vă asigurăm că nu veţi regreta.

Acest program de slăbire propune un meniu extrem de sănătos, ce respectă în mare echilibrul alimentar clasic: 45% zaharuri (în special fructe şi legume), 25% substanţe grase, 30% proteine. Cu alte cuvinte, este o dieta pentru mancaciosi care nu creeazo carenţe şi cuprinde toate elementele de care are nevoie organismul.

De asemenea, nu vă veţi înfometa şi asigură o scădere ponderală garantată de minimum patru kilograme într-o lună, atât cât indică nutriţioniştii că ar fi ideal pentru sănătate şi pentru a se evita reacumularea kilogramelor pierdute. Această dietă se urmează două luni consecutiv pentru a putea vedea rezultatele care însoţesc dieta.

Ca o primă recomandare: NU SĂRIŢI PESTE MICUL DEJUN!

Micul dejun are o importanţă deosebită pentru păstrarea sănătăţii dar şi a vitalităţii şi bunăstării pe întreg parcursul zilei. Iată ce trebuie să mâncaţi pentru ca să vă menţineţi energia şi totodată să nu simţiţi foame pe parcursul zilei sau pe perioada cât urmaţi această dieta pentru mancaciosi:

  • 70 g cereale integrale fără îndulcitori, cu un pahar de lapte degresat
  • Un ou fiert tare sau 100 g şuncă slabă
  • Un fruct proaspăt
  • O ceaşcă de ceai chinezesc sau cafea fără adaos de zahăr (evident, dacă nu puteţi să consumaţi cafeaua sau ceaiul fără zahăr puteţi să îndulciţi băutura cu o pastilă de zaharină)

 

Alegeţi proteinele pentru prânz!

Aceasta este a doua recomandare din partea noastră pentru a urma această dieta pentru mancaciosi. Practic prin intermediul acestei etape trebuie să alegeţi alimentele cu mai multă atenţie decât o faceţi de obicei întrucât asocierea unor alimente nerecomandate poate să dea peste cap dieta cu totul. Aşadar iată ce este recomandat să mânânci pe parcursul acestei perioade:

  • La aperitiv puteţi opta pentru o salată de crudităţi
  • La felul principal: carne de vită, pui sau peşte asociat cu o porţie de orez
  • La felul doi puteţi opta pentru un sufleu de conopidă, de exemplu
  • La desert un iaurt cu fructe

 

Cina

Reprezintă partea cea mai grea a întregii zile întrucât deseori riscăm să combinăm alimente foarte grele pentru stomac. De asemenea este recomandat să nu vă puneţi la somn imediat ce aţi mâncat deoarece trebuie să îi oferiţi răgaz organismului să asimileze mâncarea.

Aşadar iată o listă cu alimentele pe care le puteţi utiliza în această dieta pentru mancaciosi pentru a lua o cină uşoară: jambon de şuncă, conservă de ton, piept de pui la grătar, dovlecei la cuptor sau orice alte legume de sezon, cartofi fierţi, caşcaval sau brânză degresată, fructe de sezon (exceptând banane), o felie de pâine integrală.

Din punct de vedere al gustărilor vă oferim trei variante şi anume:

  • Mere sau struguri
  • Grisine
  • Cappucino decofeinizat sau un ceai de fructe