Dieta ketogenică – sau cum să slăbeşti mâncând

Voi trece peste aspectele medicale pe care le prezintă şi vom trece direct la subiect. Suntem siguri că tot ceea ce vă interesează este cum să procedaţi pentru a ajunge la rezultatele dorite. Aşadar, sigur vă doriţi să ştiţi ce aveţi de făcut mai exact.

Totul porneşte de la etapa de pregătire în care în primul rând trebuie să faci un set complet de analize medicale prin care te asiguri că organismul tău este sănătos şi de abia după aceea recomandăm să treceţi mai departe şi să urmaţi dieta ketogenică. Dacă medicul nu aprobă această modalitate de a slăbi atunci cu siguranţă trebuie să te gâmdeşti la altă modalitate.

 

Lista alimentelor permise şi a celor interzise pentru a asigura succesul dietei

În primul rând trebuie să faci o listă cu alimentele permise în dieta ketogenică:

Grăsimi: alune de pădure crude, migdale crude, seminţe şi nuci care sunt accesibile, uleiuri vegetale, smântână fermentată, unt, avocado, cocos şi mute altele.

Proteine: carne de vită, porc, oaie, peşte, brânzeturi fermentate, concentrate proteice cu absorbţie lentă şi aminoacizi, ouă.

Fibre şi carbohidraţi: salată, legume fibroase, citrice (doar în anumite momente).

Acum că ştii care sunt alimentele permise este timpul să vedem ce este interzis pe parcursul acestei diete. Practic, orice fel de cereale şi produse derivate, porumb, cartofi, fructe (cu câteva excepţii), lactate nefermentate, miere, zahăr, băuturi carbogazoase, alcool.

 

Recomandări privind urmarea pentru dieta ketogenică

În ceea ce priveşte numărul de mese acesta trebuie să totalizeze 4 pe parcursul unei zile pe întrega perioadă în care ţineţi dieta ketogenică. Este foarte important să nu sari peste mese, cel puţin până corpul tău nu se obişnuieşte să ardă grăsimi pentru energie.

Pentru a slăbi este nevoie ca numărul total de calorii să fie cu aproximativ 500 sub nivelul de menţinere. Fiecare tip de aliment menţionat pe lista de alimente permise este deosebit de important în acest întreg proces, aşadar nu faceţi excepţie de la regulă şi nu eliminaţi din calcul utilizarea lor. Se pot crea cu aceste ingrediente reţete minunate şi delicioase, aşadar, este o dietă care nu pune accent pe eliminarea totală a unor alimente deosebit de importante pentru menţinerea sănătăţii.

Atunci când urmaţi dieta ketogenică este recomandat să faceţi cât mai multă mişcare. Practic să vă creaţi un orar în care timpul este dedicat antrenamentului. Chiar dacă în primele săptâmâni nu faceţi un efort considerabil, o dată ce organismul începe să se obişnuiască cu noul ritm de viaţă se va adapta şi va răspunde în mod pozitiv.

Totodată recomandăm să luaţi suplimente alimentare cu care să completezi dieta ketogenică pentru a ajuta ân procesul de slăbire.

Şi nu uita pe întreg parcursul acestei diete nu ai voie să trişezi spunându-ţi că nu este o problemă dacă mai scapi câte o ciocolată sau oricare dintre alimentele interzise. De aici începe practic distrugerea întregii diete.

 

Cum arată o zi în care urmezi dieta ketogenică?

Atunci când urmezi dieta ketogenică sau orice alt tip de dietă este bine să ai un plan foarte bine pus la punct, tocmai de aceea îţi prezentăm exemple de mese:

  • Carne sau peşte cu sos de smântână şi broccoli
  • Muşchi de porc cu ciuperci la grătar
  • Muşchi de vită la grătar cu sos de unt şi fasole
  • Omletă cu caşcaval
  • Ochiuri cu spanac şi unt
  • Caşcaval şi alune sau migdale

Aşadar, iată cât este de simplu să combinaţi alimentele permise pe parcursul dietei. Şi, aşteptăm să ne spuneţi şi nouă dacă dieta ketogenică a funcţionat şi ce părere aveţi despre ea.