Dieta de 13 zile este cunoscută şi sub numele de ,,dieta care schimbă metabolismul” iar în decursul a 13 zile puteţi slăbi de la 7 până la 20 kg dar aceasta variază de la o persoană la alta.

Aceasta este cu siguranţă una dintre dietele recomandate şi care au fost create de un medic specialist ce cunoaşte modul în care funcţionează organismul uman şi care poate să ofere recomandări competente pentru scăderea eficientă în greutate.

Practic despre ce este vorba în cadrul acestei diete? În primul rând este formată din din trei etape în urma căreia veţi reuşi să scădeţi în greutate dar numai dacă veţi reuşi să vă ţineţi de întreg programul.

Totuşi trebuie să ştiţi că acest tip de dietă este destul de greu de ţinut întrucât presupune un regim alimentar destul de strict iar pe lângă scăderea rapidă în greutate are şi rolul de a schimba metabolismul adică să ajute organismul să îşi îmbunătăţească modul de ardere al caloriilor şi totodată să menţină această nouă abilitate pe termen lung.

Dar chiar şi după finalizarea dietei este esenţial să vă menţineţi o alimentaţie echilibrată pentru a vă asigura că acele kilograme în plus nu se întorc niciodată.

 

Plan alimentar de 13 zile pentru o siluetă de vis

 

Aşadar haideţi să vedem cum arată un plan alimentar pentru dieta de 13 zile şi ce trebuie să mâncaţi pentru a reuşi să ajungeţi la rezultatele pe care le aşteptaţi.

Ziua 1 – la micul dejun este recomandat să beţi o ceaşcă de cafea cu o linguriţă de zahăr. La prânz două ouă fierte tari împreună cu o roşie şi spanac fiert. La cină puteţi opta pentru carne de vită la grătar cu salată verde şi suc de lămâie.

Ziua 2 – La micul dejun tot aşa o cană de cafea îndulcită iar la prânz vă recomandăm să diversificaţi meniul cu un iaurt şi 200g de şuncă slabă. La cină puteţi opta pentru o bucată de carne de vită la grătar, o salată verde cu ulei şi suc de lămâie.

Ziua 3 la dieta de 13 zile debutează cu o ceaşcă de cafea îndulcită cu o linguriţă de zahăr şi o felie de pâine prăjită. La prânz puteţi consuma 2 ouă fierte tare, 100 g de şuncă şi o salată verde cu suc de lămâie. La cină ţelină fiartă, o roşie şi un fruct proaspăt.

Ziua 4 – la micul dejun tot aşa o cafea îndulcită cu o linguriţă de zahăr şi o felie de pâine prăjită, la prânz un suc natural de portocale şi iaurt. La cină un ou fiert tare, un morcov mare dat pe răzătoare şi câteva felii de brânză.

Ziua 5 – aici se schimbă puţin modul în care vă începeţi dimineaţa întrucât micul dejun constă dintr-un morcov mare dat pe răzătoare cu suc de lămâie. La prânz veţi consuma peşte fiert cu zeamă de lămâie şi unt. La cină se recomandă să consumaţi 200 g de friptură de vită la grătar, salată verde şi ţelină.

Ziua 6 – La micul dejun veţi consuma o cană de cafea cu o linguriţă de zahăr şi o felie de pâine prăjită. La prânz două ouă fierte tari şi un morcov mic dat pe răzătoare cu suc de lămâie. La cină carne de pui la grătar, o salată şi suc de lămâie.

Ziua 7 – se consumă la micul dejun un ceai neîndulcit la prânz nimic, doar se consumă o cantitate mare de apă iar la cină o bucată de carne de miel preparată slab şi un măr.

Din ziua 8 până în ziua 13 veţi urma regimul alimentar din zilele 1 – 6.