Atunci când vine vorba despre o dietă, multe femei par să fie în stare de orice: începând de la diete drastice care pun în pericol sănătatea până la înfometare. Aceste metode nu sunt nici eficiente şi nici pe termen lung. Au darul doar să pună sănătatea în pericol. Specialiştii sunt de părere că pentru a slăbi este nevoie de mult mai mult decât de nişte metode ineficiente şi periculoase pentru organism. Acesta trebuie făcut inteligent, pas cu pas şi numai aşa se vor ajunge la rezultate.

 

O dietă nu numai pentru slăbirea eficientă

Una dintre aceste metode este dieta Atkins. Filozofia acestei diete constă tocmai în faptul că pentru a slăbi o persoană trebuie să consume trebuie să consume cantităţi ridicate de grăsimi şi scăzute de carbohidraţi. Dieta Atkins a fost creată de un medic iar datorită acestui fapt prezintă o siguranţă mai mare atunci când vine vorba despre aplicarea acesteia.

Organismul uman este capabil să ardă atât grăsimile cât şi carbohidraţii pentru a produce energia necesară funcţionării adecvate. Carbohidraţii sub formă de glucoză sunt prima sursă utilizată de organism pentru a produce energie.

Dieta Atkins nu este pretabilă numai pentru a ajuta oamenii să scadă în greutate ci este o dietă recomandată pentru scăderea colesterolului, prevenirea hipertensiunii, diabetului şi chiar sindromului ovarului chistic. Mulţi oameni o dată ce au început această dietă au constatat că după o săptămână se simtz mult mai energici iar pofta de mâncare excesivă a dispărut. Dieta Atkins fiind concepută de un medic înseamnă în mod automat că în decursul unei zile organismul primeşte toţi nutrienţii de care are nevoie pentru a primi energie pe parcursul unei zile întregi.

Pe parcursul întregii diete este recomandat să se consume multă apă. Şi pentru a fi mai uşor de ţinut, dieta Atkins este formată din patru părţi şi anume inducţia, pierderea în greutate, pre – menţinerea şi menţinerea greutăţii.

Toate alimentele consumate în primele trei etape sunt gândite astfel încât la final să vă ajute să vă menţineţi greutatea constantă şi să nu se depună la loc kilogramele pierdute într-un mod şi mai ameţitor.

 

Recomandări privind dieta Atkins

Atenţie! Totuşi dacă dieta Atkins prevede faptul că trebuie introduse treptat carbohidraţii în alimentaţie aceştia trebuie gestionaţi în mod inteligent pentru a nu reveni la vechile obiceiuri alimentare.

Aşadar dieta Atkins este una dintre cele mai simple metode de slăbit şi nu numai atât. Ajută la menţinerea unui stil de viaţă sănătos şi totodată ajută organismul să se simtă mult mai bine. Nu este o dietă care să fie foarte restrictivă şi să simţiţi că vă este foame în mod constant. Tocmai acest motiv din urmă îi face pe mulţi să renunţe şi să revină la vechile obiceiuri alimentare.

De asemenea, pentru orice dietă este recomandat să consultaţi înainte un medic nutriţionist întrucât acesta vă poate oferi toate informaţiile necesare despre dieta pe care urmează să o urmaţi şi mai ales să vă recomande cum să o ţineţi astfel încât pierderea în greutate să fie cât mai lină.

Dieta Atkins este concepută astfel încât organismul să nu sufere un şoc în momentul în care anumite alimente se taie brusc din alimentaţie sau anumiţi nutrenţi lipsesc cu desăvârşire pe întreaga perioadă. Corpul uman, în momentul în care îi lipseşte ceva, în momentul în care se va relua alimentaţia normală are tendinţa de a înmagazina ceea ce primeşte. Dieta Atkins s-a gândit la toate pentru a preveni redobândirea greutăţii de dinainte. Aşadar, dacă aţi decis să urmaţi această dietă atunci trebuie să vă urăm succes şi să aveţi determinarea de a o duce până la capăt. Rezultatele cu siguranţă vă vor uimi.