De mare ajutor în cazul unei cure de sl?bire este consumul de fibre, sus?in nutri?ioni?tii. Acestea ajut? enorm de mult întreg procesul digestiv, astfel c? dup? o diet? bazat? pe fibre urmat? chiar ?i vreme de o s?pt?mân? ne sim?im nu doar mai bine, ci ?i mai pline de energie ?i mai slabe.
  Cu fibre se poate sl?bi rapid, dar este adev?rat ?i faptul c? dup? diet? nu trebuie s? ne culc?m pe-o ureche ?i s? mânc?m tot ceea ce vine la rând.

   Legume ?i fructe de mare valoare

  Totu?i, fibrele nu sunt absorbite de organism ?i nu au minerale ori vitamine. În schimb, acestea ajut? la men?inerea greut??ii corporale sub control ?i la un tranzit intestinal s?n?tos.

  Ele se g?sesc în toate vegetalele, în legume, în fructe. Fibre se mai g?sesc ?i în pâine sau în produsele f?inoase. La polul opus se afl? lactatele, carnea ?i pe?tele, în care nu le g?sim.

   Fructe uscate

  Când avem mari probleme cu tranzitul intestinal e indicat s? consum?m cât mai multe fructe uscate.
  Ideale sunt prunele uscate, recomandate dup? doi ani ?i copiilor. La capitolul fructe uscate avem din ce alege, de la prune la smochine, caise, fel ?i fel de fructe exotice.
  Indicat este s? consum?m zi de zi cât mai multe fructe ?i legume, s? facem din gust?ri un moment magic în care s? savur?m câte un fruct, iar din mesele principale o ocazie numai bun? de a ne îndopa cu legume proaspete.

(Visited 9 times, 1 visits today)